Az interneten kereső felhasználók elsősorban információt keresnek a digitális térben. Több tanulmány is kimutatta már, hogy általában miután egy látogató az oldalunkra érkezett körülbelül három másodpercünk van, hogy felkeltsük a figyelmét, különben nagy valószínűséggel elhagyja az oldalunkat. Ha sikerült megnyernie az oldalának a látogató figyelmét és érdeklődését, akkor körülbelül további 20-30 másodperce van arra, hogy meggyőzze az éppen az oldalon tartózkodót, hogy az Ön vállalkozása az, amit keresett, hogy Ön megoldást tud nyújtani a problémáira.

Tehát a kulcs, hogy egy céges weboldal megragadja az érdeklődök figyelmét, majd az olvasott hasznos információk alapján cselekvésre sarkalja őket.

Ezenkívül hasznos, ha egy céges honlap az alábbi tulajdonságokkal is rendelkezik:

  • megkülönbözteti magát a versenytársaktól (Miért jobb? Miért Önt válasszák?)
  • bizalmat sugároz az ügyfelek felé
  • gyors a betöltési sebessége
  • mobilra optimalizált a weboldal
  • könnyen el lehet rajta igazodni
  • miden hasznos információ megtalálható az oldalon
  • megvan a konkrét, egyértelmű cél, ami köré a honlap épül

Nézzük, hogy hogyan is épül fel egy céges weboldal menüje optimális esetben:

Érdemes csak a legszükségesebb dolgokat megjeleníteni a menüben, hogy ne zavarjuk össze az oldalra látogatókat, természetesen ezeket maximálisan kidolgozva. Általában ezek az alábbi menüpontok szoktak lenni:

1. Kezdőlap

Ez az oldal egyik legfontosabb eleme. Itt kell megragadni a honlapra látogató emberek figyelmét. Kíváncsivá, érdeklődővé kell tenni őket, hogy ne kattintsanak el az oldalról.

2. Rólunk

Fontos a megfelelő bemutatkozás, hiszen ez építi az ügyfelekben a vállalkozásba vetett bizalmat és növeli a cég hitelességét. A látogatók szeretnek tisztában lenni azzal, hogy kivel készülnek üzletet kötni. A bemutatkozás során nem kell kisregényt írni, elegendők a legfontosabb információk, és mérföldkövek a vállalkozás szempontjából. A nagyon hosszú szövegeket az emberek nem olvassák el.

3. Referenciák

Amennyiben, olyan tevékenységet végez, ahol megfelelően meg lehet jeleníteni a cég által eddig elvégzett projekteket, akkor ez az oldalának az egyik leghasznosabb része. Egy megfelelően referencia aloldalon az ügyfelek előre láthatják, hogy milyen minőségben végzi a tevékenységeit a vállalkozása. Nagyon fontos az ügyfelek bizalmának kiépítése érdekében.

4. Szolgáltatások

Ezen az oldalon tudja bemutatni részletesen a cég szolgáltatásait és termékeit. Miben tud segíteni a leendő ügyfeleinek? Mivel foglalkoznak? Érdemes az átláthatóságra és érthetőségre törekedni.

5. Hírek/Cikkek

Nagyrészt az határozza meg, hogy szüksége van-e rá, hogy milyen tevékenységet folytat a vállalkozása. Viszont érdemes gondolkodni benne, ezzel növelheti a bizalmat a látogatóban, bizonyíthatja szakmai cikkekkel szakmaiságát.,Ha folyamatosan értékes tartalmat tud gyártani és nyújtani a látogatóinak azzal növeli a vállalkozás sikerének esélyeit. Folyamatos munkát igényel, és lassan térül meg. Fontos keresőoptimalizálás szempontjából is a folyamatos, minőségi tartalomkészítés.

6. Kapcsolat

Ez egy nélkülözhetetlen eleme egy céges honlapnak. Fontos a vállalkozása sikere szempontjából, hogy könnyen elérhető és megtalálható legyen, így a leendő ügyfelei könnyedén fel tudják venni Önnel a kapcsolatot, akár telefonon, vagy e-mailben, vagy egy űrlap segítségével. Minél gyorsabban, egyszerűbben és kényelmesebben tudják felvenni a vállalkozásával a kapcsolatot a látogatók, annál jobb!

Céges weboldal készítés

Céges weboldalt szeretne? Lépjen velünk kapcsolatba még ma!

Hasonló cikkek


weboldal keszites ingyen dizajn
Mennyit ér egy weboldal

Egy oldal értéke több összetevőtől is függ: Hol helyezkedik el a témájához illeszkedő keresésekre a találati listán Milyen dizájnnal rendelkezik Mennyire tartja meg a...


Pin It on Pinterest

Ossza meg ezt!

Ossza meg ezt!

Ossza meg ezt a bejegyzést barátaival!