Az interneten kereső felhasználók elsősorban információt keresnek a digitális térben. Több tanulmány is kimutatta már, hogy általában miután egy látogató az oldalunkra érkezett körülbelül három másodpercünk van, hogy felkeltsük a figyelmét, különben nagy valószínűséggel elhagyja az oldalunkat. Ha sikerült megnyernie az oldalának a látogató figyelmét és érdeklődését, akkor körülbelül további 20-30 másodperce van arra, hogy meggyőzze az éppen az oldalon tartózkodót, hogy az Ön vállalkozása az, amit keresett, hogy Ön megoldást tud nyújtani a problémáira.

Tehát a kulcs, hogy egy céges weboldal megragadja az érdeklődök figyelmét, majd az olvasott hasznos információk alapján cselekvésre sarkalja őket.

Ezenkívül hasznos, ha egy céges honlap az alábbi tulajdonságokkal is rendelkezik:

  • megkülönbözteti magát a versenytársaktól (Miért jobb? Miért Önt válasszák?)
  • bizalmat sugároz az ügyfelek felé
  • gyors a betöltési sebessége
  • mobilra optimalizált a weboldal
  • könnyen el lehet rajta igazodni
  • miden hasznos információ megtalálható az oldalon
  • megvan a konkrét, egyértelmű cél, ami köré a honlap épül

Nézzük, hogy hogyan is épül fel egy céges weboldal menüje optimális esetben:

Érdemes csak a legszükségesebb dolgokat megjeleníteni a menüben, hogy ne zavarjuk össze az oldalra látogatókat, természetesen ezeket maximálisan kidolgozva. Általában ezek az alábbi menüpontok szoktak lenni:

1. Kezdőlap

Ez az oldal egyik legfontosabb eleme. Itt kell megragadni a honlapra látogató emberek figyelmét. Kíváncsivá, érdeklődővé kell tenni őket, hogy ne kattintsanak el az oldalról.

2. Rólunk

Fontos a megfelelő bemutatkozás, hiszen ez építi az ügyfelekben a vállalkozásba vetett bizalmat és növeli a cég hitelességét. A látogatók szeretnek tisztában lenni azzal, hogy kivel készülnek üzletet kötni. A bemutatkozás során nem kell kisregényt írni, elegendők a legfontosabb információk, és mérföldkövek a vállalkozás szempontjából. A nagyon hosszú szövegeket az emberek nem olvassák el.

3. Referenciák

Amennyiben, olyan tevékenységet végez, ahol megfelelően meg lehet jeleníteni a cég által eddig elvégzett projekteket, akkor ez az oldalának az egyik leghasznosabb része. Egy megfelelően referencia aloldalon az ügyfelek előre láthatják, hogy milyen minőségben végzi a tevékenységeit a vállalkozása. Nagyon fontos az ügyfelek bizalmának kiépítése érdekében.

4. Szolgáltatások

Ezen az oldalon tudja bemutatni részletesen a cég szolgáltatásait és termékeit. Miben tud segíteni a leendő ügyfeleinek? Mivel foglalkoznak? Érdemes az átláthatóságra és érthetőségre törekedni.

5. Hírek/Cikkek

Nagyrészt az határozza meg, hogy szüksége van-e rá, hogy milyen tevékenységet folytat a vállalkozása. Viszont érdemes gondolkodni benne, ezzel növelheti a bizalmat a látogatóban, bizonyíthatja szakmai cikkekkel szakmaiságát.,Ha folyamatosan értékes tartalmat tud gyártani és nyújtani a látogatóinak azzal növeli a vállalkozás sikerének esélyeit. Folyamatos munkát igényel, és lassan térül meg. Fontos keresőoptimalizálás szempontjából is a folyamatos, minőségi tartalomkészítés.

6. Kapcsolat

Ez egy nélkülözhetetlen eleme egy céges honlapnak. Fontos a vállalkozása sikere szempontjából, hogy könnyen elérhető és megtalálható legyen, így a leendő ügyfelei könnyedén fel tudják venni Önnel a kapcsolatot, akár telefonon, vagy e-mailben, vagy egy űrlap segítségével. Minél gyorsabban, egyszerűbben és kényelmesebben tudják felvenni a vállalkozásával a kapcsolatot a látogatók, annál jobb!

Céges weboldal készítés

Céges weboldalt szeretne? Lépjen velünk kapcsolatba még ma!

Hasonló cikkek


Olvasson tovább

Mennyibe kerül ma egy weboldal

Tartalomjegyzék Bemutatkozó honlap cégeknek Webshop Személyes weboldal magáncélokra Bemutatkozó honlap cégeknek: Egy bemutatkozó  weboldal kis- és középvállalkozásoknak...


mennyibe-kerul-ma-egy-weboldal

Pin It on Pinterest

Ossza meg ezt!

Ossza meg ezt!

Ossza meg ezt a bejegyzést barátaival!