Tartalomjegyzék
- Hogyan építhet egy weboldal a közösségi médiára?
- 1. Növeli a hitelességét a vállalkozásának
- 2. Elmondhatja a történetét
- 3. Javíthatja helyezését a különböző keresőkben
- 4. Új feliratkozókat szerezhet
- 5. Többet tudhat meg az ügyfeleiről
- 6. Bemutathatja a szakmai hozzáértését
- Kis energiabefektetéssel nagyot nyerhet!
Közösségi média segítségével láthatóvá teheti a vállalkozását, de egy professzionális weboldallal ennél többet érhet el. Nem csak láthatóvá válik a vállalkozása, hanem kapcsolatokat építhet és növelheti az eladásait is.
Már használja a közösségi média platformok által nyújtott lehetőségeket arra, hogy megmutassa a szakmai tudását a látogatóknak, illetve, hogy kapcsolatot létesítsen a látogatóival és követőivel? Akkor már megtette az első lépést.
Ha a közösségi oldalakon lévő jelenlétét kibővíti egy weboldallal, akkor egy nagyon erős online jelenlétet érhet el a vállalkozása számára. A kettő lehetőség kombinálása hatalmas lehetőséget jelent a cége számára. A közösségi oldalak vonzzák a látogatókat, a weboldal pedig lehetőséget teremt arra, hogy komolyabban és részletesebben bemutassa márkáját, vállalkozását, hogy mivel is foglalkoznak pontosan, hogy mit is tudnak nyújtani leendő ügyfeleiknek.
Hogyan építhet egy weboldal a közösségi médiára?
A közösségi média oldalakon publikált bejegyzéseivel, olyan embereket érhet el, akik a célközönségéhez tartoznak. Amikor valaki rákattint egy bejegyzésére, akkor onnan könnyedén átirányíthatja a weboldalára, ahol cselekvésre ösztönözheti a látogatókat, mint például vásárlás, rendelés, feliratkozás hírlevélre.
A következőkben megmutatunk néhány lehetőséget arra vonatkozóan, hogyan hozhatja ki a maximumot online jelenlétéből egy weboldal segítségével, ami a korábbi közösségi platformokon elért eredményeire épít.
1. Növeli a hitelességét a vállalkozásának
Azok a vállalkozások, amelyek rendelkeznek saját weblappal sokkal hitelesebbnek és professzionálisabbnak tűnnek az emberek szemében. Elég, ha csak átgondolja a saját tapasztalatait. Manapság, ha az emberek nem hallottak valamilyen vállalkozásról korábban még, akkor először mindig az interneten keresnek utána az adott cégnek.
Ha a keresésük sikeres az embereknek és megtalálják egy adott vállalkozás weboldalát, akkor az a vállalkozás sokkal megbízhatóbbnak számít az emberek szemében, mint egy, olyan cég, amelynek nincs honlapja, és semmilyen információt nem találnak róla az interneten.
2. Elmondhatja a történetét
Amíg a közösségi oldalakon csak rövid tartalmak és bejegyzések publikálására van lehetőség, addig egy weboldal sokkal tágabb lehetőséget kínál arra vonatkozóan, hogy bemutathassa a cégét, illetve azt, hogy miben tud segíteni a leendő ügyfeleinek. Sokkal részletesebben ki tudja fejteni, hogy miért pont az Ön vállalkozás a legmegfelelőbb a látogatók adott problémáira.
Egy honlap sokkal jobb konverzió elérése adhat lehetőséget, mint egy szimpla Facebook oldal.
Van lehetőség és tér a szolgáltatások és termékek pontosabb bemutatására, a vállalkozásban dolgozók bemutatására és az esetleges régi ügyfeleik véleményeinek megjelenítésére.
3. Javíthatja helyezését a különböző keresőkben
Ha már korábban felépítette a közösségi oldalait, akkor egy weboldal segítségével még inkább fokozhatja vállalkozásának sikerességét és eladásait. A közösségi média oldalak növelik egy weboldal helyezését a keresőkben, hiszen a szociális média növeli az emberek között megosztást. Így könnyedén megoszthatják cége weboldalát az emberek egymás között.
Általában a különböző keresőmotorok, mint a Google sokkal előrébb rangsorolnak egy, olyan oldalt, amelynek vannak linkjei a különböző közösségi oldalakon, mint egy olyat, amelynek nincsenek.
4. Új feliratkozókat szerezhet
A közösségi oldalakon könnyedén megoszthat rövid történeteket arról, hogy az emberek miért az Ön cégét érdemes választaniuk, így könnyedén átkattinthatnak a közösségi platformokról a vállalkozása holnapjára. Egy megfelelően kivitelezett és elhelyezett felugró ablakkal könnyedén gyűjthet hírlevél feliratkozókat a weblapján.
Ezekben a felugró ablakokban részletezheti a látogatóknak, hogy milyen előnyökkel járhat, ha a feliratkoznak a listára. ilyen előnyök lehetnek például: több információ a termékekről és szolgáltatásokról, folyamatos tájékoztatás a az újdonságokról és akciókról, vagy esetleg kedvezmény kupont adhat minden egyes feliratkozónak. Egy felugró ablak elkészítése nagyon egyszerű, és hosszú távon rengeteg, olyan ember elérhetőségeit gyűjtheti össze, akik kíváncsiak, érdeklődnek a termékei iránt.
5. Többet tudhat meg az ügyfeleiről
Amíg a különböző közösségi oldalakon sok információt és viselkedésmintát tudhat meg a potenciális ügyfeleiről, addig, ha van egy weboldala és azon is elhelyez különböző analitikai algoritmusokat, akkor még több adat áll rendelkezésére, ahhoz, hogy megtudja mit szeretnének az ügyfelei. Ilyen hasznos analitikai eszköz lehet a Google Analytics, amelynek a segítéségével könnyedén megtudhatja milyen aloldalakra mennek az oldalán a látogatók, így egy célzott marketing stratégiát kitalálhat az egyes ügyfél viselkedésekhez és aloldalakhoz.
6. Bemutathatja a szakmai hozzáértését
A közösségi media oldalakon csak röviden tudja bemutatni és megosztani szakmai profilját és hozzáértését a lehetséges látogatóinak Viszont, a közösségi oldalakon, mint a Facebook, sokkal egyszerűbb az emberek figyelmét megragadni. Miután megragadta a látogatók figyelmét könnyedén átirányíthatja az érdeklődőket a weboldalára, ahol egy sokkal részletesebb leírással szolgálhat arról, hogy miben tud segíteni a potenciális ügyfeleinek.
Kis energiabefektetéssel nagyot nyerhet!
Egy weboldal elkészítése időt és pénzráfordítást igényel, de ezek a pénz- és energiabefektetések eltörpülnek amellett a haszon mellett, amit egy weblap nyújthat az Ön vállalkozása számára.
Weboldalkészítés során mindig alaposan gondolja át a honlapja logikai felépítése, milyen úton és folyamaton szeretné végig vezetni a látogatóit, milyen gyakori kérdések szoktak megjelenni a szolgáltatásaival és termékeivel kapcsolatban, illetve építse be a korábbi visszajelzések alapján leszűrt tapasztalatait.