A címben feltett kérdésre a válasz egyértelmű: igen!

Azért írunk erről a témáról, mert gyakran tesznek fel kérdést nekünk egyéni vállalkozók és kisvállalkozások weboldal készítésre vonatkozóan. A legtöbben bizonytalanok azzal kapcsolatban, hogy valóban szükségesük van-e egy honlapra.

A kérdéseik és a kijelentéseik általában így szoktak hangzani:

„Nem árulok termékeket online, miért is lenne szükségem egy weboldalra?” „Az ügyfeleink jobban szeretik a személyes kapcsolatot, mint az online felületeken való érintkezést.” „Az én vállalkozásom túl kicsi ahhoz, hogy weboldala legyen.” „Mikro- és kisvállalkozásoknak is készítenek weblapokat? Nem baj, ha csak 1 termékünk/szolgáltatásunk van?” „Csak egy egyszerű 1 oldalas oldalt szeretnénk. Ilyen oldallal is lehet sikereket elérni?”

Az ilyen és ehhez hasonló kérdésekre és kijelentésekre nagyon nehéz egzakt, pontos választ adni. Minden cég különböző. Mások a célcsoportjaik, mások a termékeik, vagy szolgáltatásaik. De ennek ellenére általánosságban igaz, hogy egy weboldal minden cég számára előnyös lehet, ha jól csinálja és esetleg kiegészíti online marketinggel.

A továbbiakban megnézzük általánosságban az ezekre a kérdésekre adható válaszokat, továbbá, hogy miért is ilyen fontos egy weboldal.

Nem számít a cég mérete

Nem a cég nagysága a fontos az online világban, hanem az, hogy megjelenjen a vállalkozás a digitális térben, lehetőleg minél professzionálisabb módon. Egy honlap nem más, mint egy 24 órán át üzemelő online kirakat, amit az ügyfelek a nap 24 órájában elérhetnek attól függően, hogy a vállalkozása éppen nyitva tart, vagy sem.

Egy weboldal nem költség, hanem befektetés

Tisztában vagyunk vele, hogy egy kisebb vállalkozás számára egy weblap elkészítésének a költsége egy relatíve nagy összeg, és elgondolkodtató. Ennek ellenére mi azt tudjuk mondani, hogy egy honlap elkészítésébe fektetett energia és pénz sokszorosan meg tud térülni, ha az ember megfelelően készítteti el az oldalát.

Egy weboldal legitimitást ad a vállalkozásának

A mai digitális világban már presztízs értékű egy jó weboldal. Az ügyfelek szeretnek lecsekkolni mindent online, ezért kulcsfontosságú, hogy legyen egy honlapja. Egy jól felépített, profi weblap növeli cégének a hitelességét az ügyfelek szemében, nő a bizalmuk a vállalkozása iránt.

Ha a potenciális vásárlói online vannak, akkor Ön miért nem?

Évről-évre egyre többen és többet interneteznek aktívan. Az online töltött idő exponenciálisan nő az emberek mindennapjaiban. Az ügyfelek online keresnek mindent legyen szó fodrászról, tetoválóról, szakemberről, vagy bármi másról, először mindenki a Google-t hívja segítségül. Ha Önnek nincs weboldala, akkor a potenciális vásárlói nem Önt, hanem a versenytársait fogják megtalálni az interneten.

Hogyan néz ki általában egy mikro- kisvállalkozás honlapja?

Egy kisebb cégnek a weboldala általában 3-5 oldalból szokott állni, amik csak tényleg a legfontosabb és legszükségesebb elemeket és információkat tartalmazzák. Természetesen az oldalnak követnie kell a mai trendeket és meg kell felelnie a mai modern elvárásoknak, ezért mobilbarátnak, keresőbarátnak és minőségi megjelenésűnek kell lennie. Ez nem jelenti azt, hogy ez egy félkész, gyenge, vagy akár rossz oldal lenne!

Hasonló cikkek


Pin It on Pinterest

Ossza meg ezt!

Ossza meg ezt!

Ossza meg ezt a bejegyzést barátaival!